Best Bevegelig Gjennomsnitt Crossover Indikator Mt4


Moving Averages (MAs) er blant de mest brukte indikatorene i Forex. De er enkle å sette og lett å tolke. Snakkende enkle, bevegelige gjennomsnitt bare måle gjennomsnittlig flyt av prisen i en gitt tidsperiode. Det glatter ut prisdataene, slik at du ser markedstrender og tendenser. Slik bruker du Moving Averages Moving Average er en trendindikator. Foruten den åpenbare enkle funksjonen, har en Moving Average mye mer å fortelle: I Forex glidende gjennomsnitt brukes til å bestemme: 1. Prisretning - opp, ned eller sidelengs. 2. Pris plassering - handelsforspenning: over Flytende gjennomsnitt - kjøp, under Flytte gjennomsnittlig - selg. 3. Prismoment - vinkelen til det bevegelige gjennomsnittet: stigende vinkel - momentum holder, fallvinkel - momentum pauser eller stopper. 4. Prisstøtteresistensnivåer. Typer av bevegelige gjennomsnitt SMA - Simple Moving Average - viser gjennomsnittlig pris for en gitt tidsperiode. EMA - Eksponentielt Moving Average - prioriterer de nyeste dataene, og reagerer dermed på prisendringer raskere enn Simple Moving Average. WMA - Weighted Moving Average - legger vekt på de nyeste dataene, og mindre på eldre data. De vanligste innstillingene for Moving Averages i Forex 200 EMA og 200 SMA 100 SMA 50 SMA 34 SMA 20 EMA og 20 SMA 10 EMA og 10 SMA Prøv og test og velg deretter ditt favorittsett Moving Averages. Flytte gjennomsnittlig videopresentasjon Andre versjoner av bevegelige gjennomsnitt I tillegg til tradisjonelle EMA-, SMA - og WMA-indikatorer finnes det flere andre typer MA'er tilgjengelig for Forex-forhandlere: Copyright copy Forex-indikatorer Displaced Moving Average (DMA) er ditt vanlige Moving gjennomsnitt med kun forskjell som Det er blitt skiftet i tid (enten bakover eller fremover). For å lage DMA legger vi til skiftverdien: En negativ verdi vil bety et skifte bakover - slik at ditt Flytte gjennomsnitt vil holde seg bak prisen N antall intervaller. Slike fordrevne flytende gjennomsnitt er i stand til å inneholde prisen i en trend bedre. En positiv verdi vil føre til et skifte fremover. Et slikt Flyttet Gjennomsnitt blir en ledende indikator, noe som til en viss grad bidrar til å forutse neste trekk. Jeg brukte 5ema, 10ema og 20ema. og når 5ema krysser over både 10and20ema. Jeg går inn i Long og vice versa. vennligst fortell meg at det er ok. cos er ny til forex trading. Awoooooooooooo Det er sikkert Ok. Det er en kjent teknikk i handel. kan noen fortelle meg hva som er det beste påvist glidende gjennomsnittet basert på din erfaring, avhenger av hva du vil ha fra det. Raskere trender - 20 SMA, midtre trender - 50 SMA, lengre trender - 100 eller 200 SMA. Hvis du vil bruke det flytende gjennomsnittet, ikke bare for å finne trender, men for faktisk å gi deg raske buysell signaler, så trenger du en mindre MA - 10 EMA er en som mest brukt. Hei, im jeffryloo din forklaring er veldig lett å forstå. Jeg gir deg 5 start. Som deg bruker jeg 50,100, amp 200 MA, men gjør 100 eksponentielle. 50 gir flott trendinformasjon, og alle tre gir utmerket dynamisk støttestøtte. Jeg vet at dette kan høres galt, men for meg er det beste kortsiktige gjennomsnittet en kanal laget av 8 Smoothed MA høy og 8 Smoothed MA lav. Dette gir utmerket trendretning og hjelper deg med å bevege seg sidelengs og bidra til å bestemme breakout. Dette gir også overlegen dynamisk støttestøtte. Det er åpenbart at dette ikke stole på et kryss, men mer på pris handling i forhold til kanalen som er veldig kraftig når kombinert med et par indikatorer som RSI amp ATR. Jeg lager dem hver en annen farge bare for å gjøre det enkelt å se høy og lav av kanalen. Takk for at du gir indikatorer og forklaringer vanskelig å finne noe annet sted. Du har hjulpet meg mer enn du kan forestille deg. Kan ledelsen fortelle m eller noen med dyktig forex trading erfaring. hva er det beste enten EMA eller SMA og tall for handel 15 minutter diagrammer med en langsiktig 68 timer opp til 12 timer outlook marked retning. Pluss hvis du også kunne forklare det bedre, vennligst nøyaktig hva som menes med det ovennevnte blogginnlegget angående skjermbildet av DMS-innstillingene (Displacement Moving Average). dvs.: Er det nummer som er relevant for tidsrammediagrammet en handler på og de respektive antall lysestake 3 fremover i markedet (foran dagens markedspris) og eller respektive negative -3 antall stearinlys bak dagens markedspris. Mange takk John hvis du vil ha en jevnere MA - SMA ville være bedre. Hvis du trenger en raskere MA - ta EMA. Utjevning hjelper til med å unngå falske pigger, men det forsinker også inngangs - og utgangssignaler. Mens med EMA har du mye raskere respons på prisendringer, men det kommer til en økt frekvens av falske signaler. Det er forskjellen. Alt avhenger av handelssystem, hvor både EMA og SMA kan brukes effektivt til handel på 15 min. TF. -10 Shift for Moving gjennomsnittet skifter bare indikatoren X antall barer på diagrammet for gjeldende tidsramme: minus ti vil bety at skiftet er 10 bar bak, pluss 10 vil skifte det 10 bar fremover. Takk for din gode jobb Hei. Jeg har bare et raskt spørsmål. Er det mulig å forstyrre et gitt flytende gjennomsnitt negativt og fortsatt ha linjen (MA) på dagens lys, i stedet for å ligge bak antall fordrevne lysverdier. Jeg tror ikke dette er mulig på MT4, hvis det er en separat indikator som kan gjøre nettopp dette takk og jeg håper spørsmålet mitt er klart nokSetting Up Moving Average Crossover Alert Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Hvis det er mulig å gjøre, kan noen fortell meg hvordan jeg kan sette opp en AUDIO ALERT for når to bevegelige gjennomsnitt krysser hverandre på MT4. Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Jeg prøvde denne indikatoren og det varsler meg ikke til rett tid. Jeg vil at indikatoren skal varsle meg når min EMA 10 og EMA 62 krysser hverandre, men denne indikatoren varsler noen tid før eller etter at krysset har funnet sted. Jeg har prøvd forskjellige innstillinger og kan fortsatt ikke få det riktig. Noen forslag. Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. MA Crossover Alert fungerer fint med MetaTrader, hvis du hadde laget koden MA Crossover Audio Alert, vennligst herom, jeg krever at du legger til koding for følgende Metastock Formula (Resistance and Support-Indicator) Jeg trenger lydvarsel med popup-vindu som viser navn på Symbol amp amp Pris når krysset Bar på Resistance ELLER Support Line for de åpnede Symbol filer med feste til indikatoren. MetaStock Professional versjon 11.0 Application Takk, Anush Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Jeg har vært lastet ned vedlegget ditt, takk 4 del jeg spilte rundt med innstillingene (vet fortsatt ikke hva de mener, men spill aldri gjør vondt). På det vedlagte diagrammet er de 5 og 10 Moving Averages korsene jeg liker å handle, Blue er MA25, Red MA150 og MA365 som brukes, er motstandsstøttenivå av forsiktighet. Jeg angir indikatoren som: FastMAPeriod 2 SlowMAPeriod 9 og med alle andre ting satt til null, får jeg indikatorpiler ganske nærme mine 5 og 10 MA kryss. Fortsatt vil gjerne vite hvordan du gjør det riktig, men trodde jeg ville dele dette uansett Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Jeg har installert denne EA og det fungerer delvis, noe som betyr at korset over jeg får pilen som viser krysset over (opp og ned), men jeg får ikke lyd. Jeg bruker standardinnstillingene. (SoundOn innstilling sant). Kan du gi meg beskjed om pls. Takk, jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Kan indikatoren varsle deg når prisen lukkes etter å ha bestått et sett MA. Eg. Jeg vil bli varslet når prisene krysser MA på 10. Jeg håper du snakker om denne indikatoren, MA Crossover Alert. Jeg har vedlagt det uansett. Lyden er aktivert som standard. Du trenger bare å konfigurere gjennomsnittet for glidende gjennomsnitt (sma, ema, wma), periode (denne har 5 og 20 som standard, de er mine favoritter), og prismodus (i dette tilfellet er nærprisen standard). Lykke til. PS! Hvis du trenger hjelp med å sette opp parametrene, kommer PM meg og jeg tilbake til deg så fort jeg kan. Kan indikatoren varsle deg når prisen lukkes etter å ha bestått et sett MA. Eg. Jeg vil bli varslet når prisene krysser MA på 10. La meg få dette riktig. du vil at prisnivået på et MA-kryss skal vises visuelt. I dagens format vil denne indikatoren ikke gjøre det, men hvorfor ville dette være kritisk siden så vidt jeg kan fortelle nytten er å varsle deg om en utviklende trend hvor som helst Jeg håper du gjør noen chatanalyse før du går inn i en handel. Visuelt å se prisen på korset virker ganske overflødig. ikke si dimentichi mai La meg få dette riktig. du vil at prisnivået på et MA-kryss skal vises visuelt. I dagens format vil denne indikatoren ikke gjøre det, men hvorfor ville dette være kritisk siden så vidt jeg kan fortelle nytten er å varsle deg om en utviklende trend hvor som helst Jeg håper du gjør noen chatanalyse før du går inn i en handel. Visuelt å se prisen på korset virker ganske overflødig. Hei plus50, takk for svaret. Med det jeg spør, jeg skaler, bruker momentet på MA-korset på en mindre tidsramme og manuelt går inn i handlingene mine på meglerplattformen. Så det ville være flott å se den nøyaktige prisen som MA ferdig med å krysse, så det ville spare litt tid å få en ordre inn. EDIT: Jeg mener bare det siste MA-krysset skal vises, ikke hver MA cross. The Moving Average Cross Over er en svært tilpassbar indikator som viser krysset mellom to bevegelige gjennomsnitt av ditt valg. Indikatoren sender varsler via e-post (med vedlagt skjermbilde av diagrammet), via mobilvarsling til mobilenheten din (Android, iPhone, iPad) og i tillegg popup-melding og eller lydvarsler i Metatrader-plattformen. That8217 er fire forskjellige måter å varsle brukeren på. Perioder av de bevegelige gjennomsnittene kan tilpasses, så vel som metoden (Enkel, Eksponentiell, Glatt, Vektet), anvendt pris (Lukk, Åpen, Høy eller Lav) og farger. Heres indikatoren i aksjon, viser kryss av 10 og 20 Simple Moving Averages: (Klikk på bildet for å forstørre) Denne Moving Average Cross Over Indicatoren ble bygget for Metatrader-plattformen. Den virkelige kraften, og hva som gjør den unik, er evnen til å varsle brukeren via lydalarm, popup-melding, mobilvarsling og e-post med skjermbilde av diagrammet vedlagt med sin høye grad av tilpasning. Parametre Når du har lagt til indikatoren i et diagram, får du dialogboksen Parametere. Gå til Inputs-fanen for å konfigurere parametrene. a-) Rask og langsom flytende gjennomsnittlig innstilling fastMovingAveragePeriod. Periodens lengde på evalueringen av Moving Average fastMovingAverageMethod. Mulige verdier er SMA Simple, EMA Exponential, SMMA Smoothed, LWMA Linear Weighted FastMovingAverageAppliedTo. Prisen som brukes til beregning av de bevegelige gjennomsnittlige mulige verdiene er CLOSE, OPEN. HØY, LOW, MEDIAN slowMovingAveragePeriod. Periodens lengde på evaluering av Moving Average slowMovingAverageMethod. Mulige verdier er SMA Simple, EMA Exponential, SMMA Smoothed, LWMA Linear Weighted slowMovingAverageAppliedTo. Prisen som brukes til beregning av de bevegelige gjennomsnittlige mulige verdiene er CLOSE, OPEN. HØY, LAV, MEDIAN b-) Generelle innstillinger displayPopUpAlert. sant eller falskt avhengig av om du vil ha en varslingsdialog inne i Metatrader som skal vises når en ny crossover er bekreftet. displaySoundAlert. sant eller falskt avhengig av om du vil ha et lydvarsel som skal spilles når en ny crossover er bekreftet. soundAlertFile: Lydfilen som skal spilles hvis displaySoundAlert er satt til true. Filen må være plassert i lydlisten i MetaTrader-installasjonsmappen. sendMobileAlert: true eller false, avhengig av om du vil motta varsler i mobilenheten din (Android, iPhone, iPad) når et varsel utstedes av indikatoren. Enheten må konfigureres i MT4 via Verktøy For mer informasjon besøk denne veiledningen. c-) E-postinnstillinger Indikatoren har sin egen implementering av en e-post avsender-motor. Det betyr at den ikke bruker den innebygde motoren til Metatrader, men sin egen. Årsaken til dette er å kunne sende e-post med vedlegg (diagramskjermbilder) og også gi brukerne muligheten til å ha e-postvarsler sendt til populære offentlige e-postservere som Gmail. Disse to funksjonene kan ikke oppnås med Metatraders e-post avsender. sendEmailAlert. Hvorvidt du vil at indikatoren skal sende e-postvarsler når et signal utløses. server. Den offentlige SMTP-serveren til e-postleverandøren din. smtp. gmail brukes som standard. bruker. Din komplette e-postadresse passerer. passordporten din. Porten åpnes på din SMTP-server etter eget valg. For Gmail er det 465. sendChartScreenShot. Når den er satt til sann, vil den legge ved et bilde av diagrammet til e-postvarslingen. Jeg håper denne indikatoren blir nyttig i din handel, og at du kan dra nytte av det. Flytte gjennomsnittlig kryss over indikator 15,00 Det er kun engangsbetaling, og du kan bruke indikatoren på ubestemt tid i så mange Metatrader-kontoer som du vil. Som en del av kjøpet mottar du en pdf-guide med klare trinnvise instruksjoner om hvordan du installerer indikatoren og hvordan du konfigurerer parametrene. Hvis du har problemer med indikatoren, kan du kontakte meg hos henrikthe-lazy-trader. Dette verktøyet er relatert til PriceMoving Average Crossover Indicator. hvilke varsler om kryss av pris over eller under et glidende gjennomsnitt, i stedet for kryss av to bevegelige gjennomsnitt. Hvis du er interessert i å få begge, kan du gjøre det med 33 rabatt. Moving Average Crossover Indicator PriceMoving Gjennomsnittlig Crossover Indicator (en 30 verdi for kun 20, en 33 rabatt) For flere indikatorer og verktøy, kan du besøke produktsiden. Gå til bunnen av denne siden for å se Legal Stuff

Comments

Popular posts from this blog

By Forex Ltd Leadenhall

Binary Alternativ Simulator

Forex Trading Ganger Over Jul