Forex Betting System


begynn å gjøre regelmessig fortjeneste fra spread-spill med et pålitelig signalsystem som gir deg kontroll 4expipsystem bidrar til å forbedre fortjenesten din Få bedre fortjeneste ved å følge våre enkle regler for å sikre at du kommer inn på markedet til rett tid. Ingen system kan garantere fortjeneste, men med vårt system vil det gi deg klare signaler om når du skal handle for å maksimere sjansene dine for å tjene penger. Vi målretter 10-20 pips profitt per handel og maks 20 pip stopp tap. 4expipsystem setter deg i kontroll Er du en tilhenger eller en leder Vår FOREX-system gir deg kontroll over når du skal gå inn og ut av handelen, og gi deg et innblikk i hva som skjer i markedet, slik at du kan handle mer trygt. Nå kan du slutte å følge og begynne å gjøre handelsbeslutninger basert på nøkkelindikatorer og trender. Jeg har endelig oppdaget en lavrisikometode for å tjene på FOREX. og jeg deler det med deg GRATIS Etter mange års forskning har Ive endelig oppdaget en lavrisiko måte å trekke inn store fortjenester fra Forex markeder Ive konverterte min grunnleggende strategi til et bestemt system for trading Forex. Systemet er enkelt å bruke. tar svært lite tid og krefter. og er veldig trygt. Trading Forex kan kreve en investering på tusenvis av dollar. Disse strategiene krever bare en svært liten investering, og du kan starte med en gang i motsetning til tradisjonelle Forex-strategier som kan være veldig risikable, bruker denne strategien BetOnMarkets plattform. slik at vi kan handle utenlandske valutaer på en måte som vi aldri kunne før, redusere risikoen og eksplodere våre potensielle fortjenester. Jeg har skrevet ned den nøyaktige strategien jeg bruker, og jeg har lagt den inn i en gratis bok jeg kaller Forex Betting System. Bare skriv inn ditt navn og din e-postadresse i skjemaet til høyre, og jeg sender deg en gratis kopi, uten strammer. Jeg hater spam så mye som du gjør. Jeg vil aldri selge adressen din til noen, og hvis du noen gang vil stoppe å motta e-post fra meg, er det så enkelt som å klikke på en link. Statistisk gambling system (High Winrate, men ingen kant) Ble med i okt 2013 Status: Forex Shaman 1,468 Innlegg Hei gutter amp jenter, ved hjelp av min statistiske kunnskap ive sette opp det mest optimale gambling trading system som kan brukes i forex. But først en liten ansvarsfraskrivelse: RISK DISCLAIMER: Ved å bruke dette systemet aksepterer du å ikke holde meg ansvarlig for noen finansiell eller annen type AV TAPER VED BRUK AV DETTE SYSTEMET, ELLER FOR NOEN ANNEN INFORMASJON ELLER FIL SOM ER FØLGENDE I DENNE TREDJE. DET ER ET GAMBLINGSSYSTEM, SOM PÅ LANGTIDIG DETTE VIL VÆRE MINE. MEN på kort sikt kan det være lønnsomt. DET ER ET MEGET VERKT HØY RISIKOSYSTEM, DET KAN VIKTE DIN HELT KONTO, SIKKER SIKKER AT DU FORSTÅR ​​RISKENE FOR DEN, OG IKKE RISKER MER PENGER DER DU KAN BEDRE. 1) GRUNNLEGGENDE STATISTIK VEDRØRER jeg BYGGER SYSTEMET (jeg kjenner det kjedelig, men det er nyttig å lese det): Ved å bruke all min statistiske kunnskap vil jeg vise deg hvordan du kan maksimere dine gambling sjanser med dette systemet. De fleste av dere vet om meg at Jeg liker ikke å bruke indikatorer av noe slag, men i denne tråden vil vi gjøre et unntak. Bollinger Band og et enkelt Moving gjennomsnitt vil veilede oss. De fleste av dere vet ikke hvordan du bruker BB riktig, så jeg skal vise deg hvordan du bruk dem riktig. Først og fremst er Bollinger-bandet ikke en rekkevidde-hoppende indikator eller noe av den typen, ved å bruke den som en rekkeviddebundet indikator for å kjøpe på lavbåndssalg ved høybånd, er den største feilen man kan gjøre. BB er en statistisk verktøyet, og måler standardavviket ved fordelingen av lysestakerne. Systemet vil bruke quot3 sigma-regelkvoten, men vi vil bruke 7 sigma for å sikre at oddsene våre for å miste seg, er veldig veldig små. Hvis prisen er normalt fordelt, så har vi 99.999999999744 winrate. Men PipMeUp viste at prisen følger litt Cauchy distribusjon som har en fett hale. så hvis vi bruker enda en 7 sigmaavstand for STOPLOSS, vil vår winrate være mindre enn det fordi prisen har større sjanse til å avvike fra medianen i en viss periode, vi bruker 5 dager, men winraten vil fortsatt være veldig høy. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Her er et lite regneark for å beregne det: Men forskjellen er at en Cauchy Distribution har et uendelig utvalg, mens forexmarkedet ikke kan ha et uendelig utvalg på grunn av likviditet, slik at prisen må reversere på et tidspunkt (mindre sjanse under Quantitavie Easing når sentralbankene pumpe likviditet).Den har fortsatt en fett hale, så vi må bruke en svært høy avvik for å motvirke det. Så på grunn av dette er det vanskelig å beregne nøyaktig winrate, men det er fortsatt høyere enn 95 presentert i systemet mitt. Jeg vil stole på min backtest data for å estimere winrate. 2) SYSTEMETS FILOSOFI Systemet vil miste på lang sikt, og 1 tap kan tørke ut en betydelig del av kontoen (ELLER KAN VEKTE DET UT FULLT). men systemet har en så høy winrate at det er svært lite sannsynlig, nesten umulig at et tap kan oppstå. Jo lenger du bruker det, mest sannsynlig vil tapet forekomme (selvfølgelig er resultatet av hver handel statistisk uavhengig, men fortsatt, Jo lenger du prøver, vil du ta et tap på et tidspunkt). På grunn av dette, siden vi har en svært høy sannsynlighet for suksess, må vi dra nytte av det, øke LOT-størrelsen i henhold til den. Så du kan ikke bruke dette systemet på ubestemt tid, må slutte på et tidspunkt eller risikere å miste alt, men forhåpentligvis før et tap kommer til å tørke alt, kan vi allerede tjene mye penger. Det er også godt å trekke kontanter regelmessig etter at alle handler er stengt, men ikke lukke en handel for tidlig. Vi kunne bruke masseformelen som vil øke størrelsen på størrelsen tilsvarende for å risikere en viss av kontosaldoen. Men hvorfor plage I stedet for å maksimere effektiviteten av vår fordel av winraten, vil vi alltid øke LOT-størrelsen, men sørg for at SL vil være veldig bredt for ikke å slutte å øke det. Du vil ikke få en marginal samtale, og bruk også mindre innflytelse for dette. Så risikoen er veldig høy, men også winreren, og den potensielle belønningen også, så sørg for at du har råd til risikoen. 1 tap kan slette hele kontoen, men sjansene for det er fortsatt ekstremt liten. Du trenger bare et Bollinger Band og et enkelt Moving Average, systemet kan automatiseres, men det kan også brukes manuelt. Siden vårt system fortjener fordelingen av lysestaker, og siden fordelingen av prisen har en liten sjanse til å forekomme i halen av distribusjonsgrafen, vil vi bruke en meget høy periode BB. Par: minste spredepar, desto mindre sprer jo bedre sjansene, så EURUSD Timeframe: H1 (1 TIMER CHART) Bollinger Band: Bruk det på H1 (1 time diagram) og sett det til 120 245. så det vil se på Distribusjonene i løpet av de siste 120 timene, også de siste 5 dagene av trading. Since prisstemningen endres vanligvis ukentlig, BB vil lære fordelingen av pinner innen en uke. Sett avviket til 7. Flytende gjennomsnitt. Tidsramme H1, periode 120, pris lukk, og enkelt bevegelige gjennomsnitts Midten av BB er akkurat SMA hvis du lurte på, men det vil gi deg en bedre visualisering hvis du setter MA til en annen farge KJØP ENTRY. Hvis prisen lukkes eller bare flyttes over SMA, og tidligere var den under eller lik SMA, skriver du inn lenge SELG ENTRY. Hvis prisen lukkes eller bare flyttes under SMA, og tidligere var den over eller lik SMA, skriver du inn kort. Du må ikke vente på at prisen skal lukkes, siden en lukke av en pinne på H1 er 1 time, og du kan savne din 4 pip handel sjanse, jo raskere du går inn etter at prisen trengte overbelow SMA, jo bedre sjansene. TAKEPROFIT: STOPLEVEL 1 eller 2 pipette. jo mindre TP er jo bedre sjansene, så den minste TP er din STOPLEVEL. megleren gir meg en 40 pipette STOPLEVEL på EU 1 eller 2 pipetter avhengig av volatiliteten er 42 pipetter på 5 siffermegler eller 4,2 pips 4 pips på 4 siffermegler. Hvis STOPLEVEL er større eller mindre på EU, må du beregne det. KJØP STOPLOSS. Nøyaktig på det nederste bandet av Bollinger Band, så sjansen for å miste er 7 sigma liten SELL STOPLOSS. Nøyaktig på det øverste båndet i Bollinger Band, så er sjansen for å miste 7 sigma små. Du tror kanskje RR er for liten, men det er matematisk bevist at sjansene for å treffe stoppet ditt er svært små, siden vi bruker en 7 sigmaavvik , det er veldig veldig lite. Dessuten er det bedre enn et NO SL-system, og enn et fast SL-system. Du SL er dynamisk sett i henhold til fordelingen av lysestaker i diagrammet. STOR STØRRELSE. Siden det ikke er noe poeng i å justere LOT til risikoen for kapital siden vår SL er liten, vil vi gjøre mest mulig penger til et tap kommer og tørker vår konto. Så systemet bruker 1 av kontosaldoen (bare for ikke å få marginanrop, men du kan bruke mer hvis du har mer kapitalforsterker liten innflytelse). Formelen for å konvertere den til LOT er: LOT ACCOUNTBALANCEINCASH RISKPERCENT10000 Så for 100 LOT 100 110000 0,01 i MT4-enheter eller 1000 LOT-ENHETER (1 MICROLOT) Og juster størrelsen på størrelsen etter hvert som kontoen din øker. JAG OGSÅ SIKKER: STOPLOSSSIZE TICKSIZE LOTUNITS lt FREEMARGIN. For å ikke få marginanrop, bruk mindre partikkelstørrelse om nødvendig. FREEMARGIN (ACCOUNTBALANCE - MARGIN REQUIREMENT) NOTICES. Pass på at innflytelsen din er liten, ikke mer enn helst 1:50 eller 1:25 ikke mer, så ikke få et marginanrop når SL vil være veldig bredt, og hvis du ikke har nok penger på kontoen, bruk mindre enn 10 av din balanse. Prøv å ikke gå inn på nyheter, sørg for at slippen din er liten, og spredet også. Flytt aldri SL eller TP, eller kompromitter systemet, slik at handler dine kan være på for dager, så hvis du kanskje får bytte bonuser over natten eller betal bytte avhengig av valuta, men med EURUSD vil du miste litt penger der på grunn av negative swaps. men ikke mye. FAKTORER SOM KAN FORBØYTE SIKKERHETENS SIKKERHET: Jo mindre Takeprofit jo bedre, men en STOPLEVEL noen pipettstørrelser TP er bra, desto mindre sprer ampere slippe jo bedre jo mindre volatilitet i paret desto bedre jo høyere likviditet jo bedre (forutsatt at volatiliteten er lav) jo høyere avviket jo bedre (7 sigmaavvik er nok) etter at prisen beveger seg under det enkle glidende gjennomsnittet. Jo raskere du legger BUYSELL-ordre, desto bedre sjanse til å vinne det, la ikke prisen gå for langt unna SMA fordi oddsen for svikt øker etter hvert pip vekk fra SMA. Jo lengre BB-perioden, desto bedre bruker vi 5-dagers prisfordeling (245 timer 120 periode), som er ganske nok, fordi følelsen endres noe hver uke, så BB vil inneholde hele ukentlige fordelingen av prisen, slik at Prisavvikende for 7 Sigma fra den ukentlige medianen er veldig veldig liten, så perfekt alternativ å sette STOPLOSS utenfor den. Hold deg borte fra alle nyheter, og høy volatilitetshendelser, men ikke lukk handelen manuelt når de er på, og aldri flytte TP eller SL-kvinnen. En sucker født hvert minutt - P. T. Barnum Medlemskap Tilbakekalt Tilknyttet Aug 2006 11,987 Innlegg Så du går for MIN TP så lite som mulig der det reduserer eksponeringen din, men øker mengden handler du må gjøre og derfor utsetter deg for en løp mot deg. Toying med ideen om å gjøre lignende, basert på trenden etter, men med en 50-100tp, ingen SL, bare en 50 mikrokonto, noe for å matche mitt gambling mens jeg handler min riktige konto riktig som hovedsakelig noe for å avskrekke nybegynnere bort fra nei SL handel av denne typen, som blir irriterende den nest beste noensinne rundt her. I utgangspunktet Ill går motsatt vei til deg, og da er det eksempler på begge feilene, men bare 1 handel om gang den samme Ill handel GA eller EJ og Ill bruker den beste kanten jeg kan tenke på, så derfor er det et halvt alvorlig forsøk på en mer ekte test. PS! forklar Sigma til ingen forskere, ikke mange vil få det ingenting, men å gjøre det. Hold deg til planen FOOL. Beklager for mange redigeringer og nye korrigeringer, men jeg måtte sørge for at jeg fikser alle parametrene. Jeg er glad for å kunngjøre at V1.3 av systemet kan løpe 1 år uten tap. Så 100 winrate for året 2013-2014. Her er noen backtests: 1) Gjennomsnittlig daglig spredning satt til 1 pip 10 pipette på 5-sifret megler, startkapital 100 8364. Hovedstørrelse 2 av hovedstaden, TAKEPROFIT 41 pipette eller 4 pip, år 2013-2014, EURUSD, ultrahøy Kvalitetsteknisk baserte historiske data (over 10 GB) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) RETURN: 47.22 år. ingen SL-tap, men det var noen få mindre tap når TP ble lukket på et negativt overskudd på grunn av gaps amp slippe 2) Gjennomsnittlig daglig spredning satt til 1 pip 10 pipette på 5-sifret megler, startkapital 100 8364. parti størrelse 2 av kapital, TAKEPROFIT 41 pipette eller 4 pip, år 2012-2013, EURUSD, høykvalitets tickbaserte historiske data (over 10 GB) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) RETURN: - 87,76 år, SL ble rammet 2 ganger, så din går for MIN TP så lite som mulig der det reduserer eksponeringen din, men øker mengden handler du må gjøre og derfor utsetter deg for en løp mot deg. Toying med ideen om å gjøre lignende, basert på trenden etter, men med en 50-100tp, ingen SL, bare en 50 mikrokonto, noe å mate min gambling mens jeg handler min riktige konto riktig som. Hovedsakelig noe for å avskrekke nybegynnere bort fra ingen SL-handel av denne typen, som blir irriterende den nest beste noensinne rundt her. Ja, jeg vil og har råd til det. Ikke i det hele tatt er hvert utfall av en handel statistisk uavhengig av hverandre. Det samme med å vinne eller miste for dem alle, så det er mer, flere handler mer profitt og samme sjanse for fortjeneste. Å legge ING SL er dumt, vi vet det allerede, men å legge en veldig bred SL uten rettferdighet er også dum, BB er et flott statistisk verktøy, trolig den eneste indikatoren jeg bruker, og hjelper deg med å analysere fordelingen av pinner. Og på grunn av å tilpasse vår SL med BB-indikatoren, kan vi variere RR smart og den mest optimale måten å få de minste tapene. Fordi 6 sigma er en svært usannsynlig hendelse så er det klokt å sette SL der, fordi det vil redusere Oddsen til en taper handler betydelig. Jeg sier ikke at det er et tapssystem, slik går det ikke ut, men forhåpentligvis før et tap kommer du allerede til å tjene mye penger, og du kan stoppe da. GBPAUD og EURJPY har begge en høy volatilitet. høyt daglig rekkevidde og høyere spredning enn EURUSD, så det er ikke det beste paret, med denne strategien er det ikke bra å bruke, du vil redusere sjansene dine dersom du vil handle på de parene. Bare bruk EURUSD og det er greit. citerer en sucker født hvert minutt - P. T. Barnum Ikke i det hele tatt, er hvert utfall av en handel statistisk uavhengig av hverandre. Det samme med å vinne eller miste for dem alle, så det er mer, mer handler mer profitt og samme sjanse for fortjeneste. Å legge ING SL er dumt, vi vet det allerede, men å legge en veldig bred SL uten rettferdighet er også dum, BB er et flott statistisk verktøy, trolig den eneste indikatoren jeg bruker, og hjelper deg med å analysere fordelingen av pinner. Og på grunn av å tilpasse vår SL med BB-indikatoren, kan vi variere RR smart og den mest optimale måten å få. Poenget er å vise feil, mens du prøver å ikke feile, som alle nybegynnere vil gjøre, kan du vise feil ved hjelp av denne metoden, og jeg late som å være smartere og vise feil ved en annen metode, mens du er fornuftig. Jeg går ikke til SL og sikrer 700pips før MC, så jeg trenger en 75-konto jeg antar. 10cents per pip 5 margin kravet jeg mistenker. Ingenting til det, men å gjøre det. Hold deg til planen FOOL. Jeg tror at TP er bra som det er, noe som reduserer det, vil i stor grad redusere gevinsten, og ikke forbedre vår sannsynlighet for å vinne så mye. Jeg tror ved å optimalisere bollinger-innstillingene, og justere SL i henhold til det hjelper oss med å imporove winrate ved mer enn å justere TP. I tillegg til det siste jeg vil gjøre er å skape en quot1 pipperquot, fordi slipp og spredning vil ødelegge det. 41 pipetter eller 4 pips er en fin TAKEPROFIT for meg minst. citerer en sucker født hvert minutt - P. T. Barnum Jeg tror at TP er bra som det er, noe som reduserer det, vil i stor grad redusere gevinsten, og ikke forbedre sannsynligheten for å vinne så mye. Jeg tror ved å optimalisere bollinger-innstillingene, og justere SL i henhold til det hjelper oss med å imporove winrate ved mer enn å justere TP. I tillegg til det siste jeg vil gjøre er å skape en quot1 pipperquot, fordi slipp og spredning vil ødelegge det. 41 pipetter eller 4 pips er en fin TAKEPROFIT for meg minst. Jeg trodde du ville trolig tenke det, men visste ikke om du var klar over alternativet. Lykke til med systemet. Sjampo for mine virkelige venner Ikke nok, jeg har brukt min gamle EA og endret den til å teste dette systemet, men funksjonene er ennå ikke gode for demonstrasjon eller fremoverprøve, men jeg vil slippe det sannsynligvis, men ikke ennå. Inntil da er det litt mer teaser i 2013-2014 års backtest, flere handler, mer profitt, høyere winrate (99.999.): Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) fra 47.22 returnyear til 178.31. jeg utelukket måneden desember for å la prisen reversere i vår retning, og ikke ha handler nær det nye året. citerer en sucker født hvert minutt - P. T. Barnum Ikke en gang, jeg har brukt min gamle EA og endret den til å teste dette systemet, men funksjonene er ennå ikke gode for demonstrasjons - eller forsendelsestest, men jeg vil slippe ut det sannsynligvis, men ikke ennå. Inntil da er det litt mer teaser i 2013-2014 års backtest, flere handler, mer fortjeneste, høyere winrate (99.999.): Fra 47.22 returnyear til 178.31. jeg utelukket måneden desember for å la prisen reversere i vår retning, og ikke ha handler nær det nye året. Jeg liker denne typen handelsanalyse, hvilke innstillinger endret du fra innlegg 2

Comments

Popular posts from this blog

By Forex Ltd Leadenhall

Binary Alternativ Simulator

Forex Trading Ganger Over Jul